Wednesday, August 12, 2009

New projects

Today I woke up with a cold (swine flu??) to an exiting mail from down under. Everybody who joined the 2009 Stitcher`s Angel has now received information about their angel. My angel lives on another continent. That is so cool!!!



My first stitchery is already made, this lovely rose stitchery from Tilda. I haven`t decided what to make of it yet, hmm...




A dear colleague of mine is soon to be celebrating her 50th birthday, and I am making her a bag. It is the same bag as the one I showed you the other day, but this time I am following all the instructions. Hopefully she will like it.

Have fun sewing!

Siv Hege

4 comments:

  1. Flott veske - hun blir nok glad, det hadde jeg i hverfall blitt :o) Så spennende med Stitchers Angel - nå angrer jeg på at jeg ikke meldt meg på . . . . .

    ReplyDelete
  2. Veska ser flott ut! Høres spennende ut med Stitchers Angel:-)

    ReplyDelete
  3. Spennende med Stitchers Angel, gleder meg til å høre mer om det. Flott veske, heldig er hun som har bursdag. Ønsker deg en fin helg :0)

    ReplyDelete
  4. Så fin den blir, jeg likte veldig godt stoffvalget!

    ReplyDelete